Архив за день: 06.12.2017

Կիսաշրջազգեստի ձևավորում

 

Рубрика: Без рубрики, Մեկամյա ուսուցում, Նախագծեր, Ավետիսյան Տատյանա | Оставить комментарий

Իմ ստեղծած շարֆերը

Рубрика: Մեկամյա ուսուցում, Նախագծեր, Ավետիսյան Տատյանա | Оставить комментарий

Ստեղծագործում եմ սիրով…

Рубрика: Հագուստի մոդելավորում և նախագծում, Նախագծեր, Ալիխանյան Լուսինե | Оставить комментарий

Հերթական շարֆերի ստեղծում

Рубрика: Հովհաննիսյան Քնարիկ, Մեկամյա ուսուցում, Նախագծեր | Оставить комментарий

Իմ կարած շրջազգեստը

Այս անգամ էլ որոշեցի կարել շրջազգեստ: Կիսագրկող ուրվագծի, երկարաթև, արմանի տեսակի գործվածքից կարված շրջազգեստ է: Արդյունքը շատ գոհացրեց ինձ, հարմարավետ և գեղեցիկ ստացվեց: Այն կարելի է կրել գունեղ շարֆերով, տարբեր աքսեսուարներով: 

Рубрика: Հովհաննիսյան Քնարիկ, Մեկամյա ուսուցում, Նախագծեր | Оставить комментарий

Երեկոյան շրջազգեստ դստերս համար

Ամանորին ընդառաջ որոշեցի դստերս անակնկալ մատուցել և նրա համար երեկոյան շրջազգեստ կարել: Նախ ընտրեցի շորի ձևն, հետո ձեռք բերեցի կտորը: Լեկանելը ստանալուց հետո տեղադրեցի կտորի վրա ձևեցիև կարեցի կարի մեքենաներով: Քանի որ այն նվեր է ամանորին, հետևաբար չափափորձ չարեցի: Համոզված … Читать далее

Рубрика: Մեկամյա ուսուցում, Նախագծեր, Բուռնազյան Ծովիկ | Оставить комментарий

Իմ կարած շրջազգեստը և հանգույցի տեխնիկայով ներկված շարֆը

Առաջին անգամ որոշեցի կարել շրջազգեստ և դրան համապատասխան շարֆ ներկել: Շրջազգեստի ձևն որոշելուց հետո ընտրեցի դրան համապատասխան կտոր: Ստացա ձևման ձևանները, տեղադրեցի կտորի վրա, ձևելուց հետո կատարեցի չափափորձ և կարեցի կարի մեքենաներով:  Արդյունքը շատ ոգևորեց ինձ: Մեծ սիրով եմ հագնում … Читать далее

Рубрика: Ղուկասյան Աննա, Մեկամյա ուսուցում, Նախագծեր | Оставить комментарий

Շարունակում եմ ստեղծագործել…

Իմ հերթական շարֆերի տեսականին եմ ստեղծել: Ամեն անգամ յուրովի գեղեցիկ և գունեղ են ստացվում տարբեր տեխնիկաներով պատրաստված շարֆերը: Սիրում եմ աշխատել վառ գույների հետ, դրանք կյանք և շունչ են հաղորդում միատոն գործվածքին:

Рубрика: Մեկամյա ուսուցում, Նախագծեր, Սահակյան Մարինա | Оставить комментарий